duminică, 28 noiembrie 2010

Alexandra Onofrei / Marele Premiu la Poezie!


La a patra ediţie a Festivalului Naţional de Poezie „George Ţărnea”,

Alexandra Onofrei din Sfantu Gheorghe a câştigat Marele Premiu


Râmnicu Vâlcea a fost locul în care la acest sfârşit de săptămână a avut loc cea de-a patra ediţie a Festivalului Naţional de Poezie „George Ţărnea”. Dintre cei 36 de concurenţi din judeţele: Brăila, Buzău, Bucureşti, Braşov, Călăraşi, Cluj, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Hunedoara, Mehedinţi, Mureş, Satu Mare, Suceava, Vaslui, Vrancea, Vâlcea, dar şi din Republica Moldova.
Marele premiu „George Ţărnea” a fost câştigat de Alexandra Onofrei din Sfântu Gheorghe, elevă în clasa a XII-a la Colegiul Naţional „Mihai Viteazul”. Prezentă la festivitatea de premiere, câştigătoarea ne-a spus: „Am o imensă mulţumire pentru faptul că am reuşit această performanţă deosebită. Îmi place să scriu poezie. În clasa a X-a, am inceput sa scriu în mod serios poezie. M-am gândit la viitorul meu şi consider că am ales un drum care mi se potriveşte. Pentru mine scrisul a devenit un mod de viaţă, iar prin poezie îmi exprim sentimentele şi trăirile. Prin poezie consider că am ceva de spus şi aceasta este modalitatea prin care o fac cel mai bine. Pentru mine castigarea marelui premiu „George Tarnea” a fost un lucru neaşteptat. Consider că acest festival reprezintă o rampă de lansare, deoarece câştigarea marelui premiu a adus cu sine şi editarea volumului meu de debut, ceea ce este mai important decât acordarea unei sume de bani. Este foarte greu să publici un volum în zilele noastre. Mai este important pentru că din juriu au făcut parte oameni de cultură importanţi şi mă bucur că poezia mea chiar este apreciată”.

Un comentariu:

  1. Felicitari Alexandra. Ma bucur tare mult de reusitele tale.
    Prof. Marcela Stefu

    RăspundețiȘtergere