sâmbătă, 5 februarie 2011

Simina Gheorghincă a reprezentat cu cinste Debate Club Sfântu Gheorghe la Istanbul


Recent sosită de la un turneu de debate din Istanbul, unde a reuşit rezultate excelente, locul VI pe echipe, dintre 50 de echipe participante, Simina Gheorghincă, membră Debate Club Sfântu Gheorghe a încercat să sintetizeze experienţa deosebită: "la sfârşitul lunii ianuarie am avut deosebita placere de a participa la Eurasian Debating Schools Championship 2010 in Istanbul. A fost o experienta extraordinara, atat din punct de vedere cultural cat si din punctul de vedere al debatelui. Am participat alaturi de 4 liceeni din Cluj (Bogdan Morosanu, Bogdan Gliga, Flaviu Miron si Oana Muresan) si am avut-o drept antrenoare pe Bianca Prunea (câştigătoare a Saint George City of Debate III). Echipa noastra a reusit sa se claseze pe locul 6 din 50 de echipe din toata lumea, dar, in final, am pierdut intr-un debate antrenant cu Grecia pe tema "Acest parlament ar negocia cu teroristii", iar in ceea ce priveste clasamentul individual m-am clasat pe locul 34 din 180 de debateri.
Sunt extrem de entuziasmata ca am putut participa la acest turneu si cu siguranta sper sa nu fie ultimul!"

Cu certitudinea că nu va fi ultima experienţă la nivel internaţional pentru una dintre cele mai talentate reprezentante ale debate-ului din Sfântu Gheorghe, o felicităm şi pe această cale pe Simina Gheorghincă, dar şi pe colegii săi clujeni.

Un comentariu: