joi, 19 noiembrie 2009

impresii dupa Slanic...

Ceea ce m-a impresionat, in cadrul acestei competitii, a fost evolutia unei echipe pe care am avut ocazia sa o arbitrez de doua ori, si dupa doua feedback-uri in care i-am "certat" pe copii cu privire la greselile pe care le-au facut, am avut onoarea sa vad in finala o alta echipa, in ghilimele bine inteles. Asa cred ca s-au intors si bobocii nostri in urma nationalei de debate....o cu totul alta echipa, mai puternica si mai bine pregatita ca nicio data.  (VLAD)


Ce mi-a placut la Salnic?Hm..greu de spus si de ales...Am intalnit foarte multe persoane de varsta mea.Mancarea si cazarea au fost O.K. Am adaugat inca un punct la experienta mea ca debater.Ma bucur ca mi-am cunoscut coechipierii si trainerii mult mai bine.Vreau sa le multumesc lui Vlad si Dani pentru ca s-au ocpupat de noi si au avut grija de noi.Cat timp am lucrat la cazuri mi-am mai imbunatatit si cultura generala si am invatat sa cooperam si sa ne ascultam unii pe altii.Chiar daca am ajuns doar pana in sferturi,a fost frumos.Abia astept urmatoare competitie! (IDA)


"Cu toate ca nu am trecut de sferturile de finala, sunt foarte multumit ca am participat deoarece, cat am invatat la training-urile cu vlad si dani ,plus experienta acumulata la concurs in sine, o sa-mi fie de foarte mare folos in viitor. La nationala am avut ocazia sa cunosc oameni foarte deosebiti,m-am adaptat la noul meu rol  de vorbitor 3(cu toate ca nu am jucat deloc inainte pe acest rol) si am inceput sa inteleg mai bine replica conducatorului clubului de nostru de debate ,Madalin Guruianu: La debate vine cine vrea , ramane cine poate...In concluzie a fost o experienta unica si de abia astept urmatoarea competitie" (GANEA)




Pentru o prima competitie a fost destul de obositor,din cauza stresului si mai ales ca vineri am jucat 3 meciuri intr-un interval foarte scurt de timp. Altfel a fost fain pentru ca am cunoscut oameni noi, am castigat experienta si hotelul era destul de ok.  Cel mai nasol a fost arbitrajul.:D (VICTOR)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu